اخبار

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت ودرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس
دکتر آزادی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصرشیرین در پیامی هفته دفاع مقدس را به دلاورمردان این عرصه تبریگ گفت .
متن پیام دکتر عمران آزادی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصر شیرین به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس یاد آور فداکاری و جانفشانی رزمندگان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.
حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانفشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.
بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد .

  اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم بر افراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، علی الخصوص مردم همیشه در صحنه، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهداء دانشگاه علوم پزشکی درحوزه بهداشت ودرمان که با تلاش جهادی خود حماسه ای دیگر در عرصه های داخلی و بین المللی رقم زده اند ، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می نمایم.

                  دکتر عمران آزادی 

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصر شیرین

رسانه جدید


 

 

۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید