اخبار

کارگروه سلامت شهرستان قصر شیرین

کارگروه سلامت شهرستان قصر شیرین
جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ،مدیر شبکه بهداشت ودرمان ورئیس مرکز بهداشت شهرستان قصر شیرین برگزار شد.

دراین جلسه که درتاریخ 10اسفند ماه 1401در محل فرمانداری شهرستان وبا حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ،مدیر شبکه بهداشت ودرمان ورئیس مرکز بهداشت شهرستان ومسئولین ادارات مربوطه شهرستان قصر شیرین برگزار شد.

بر تشدید کنترل، نظارت و بازرسی بر واحدهای بهداشتی عرضه و توزیع گوشت و فرآورده های لبنی، مرغ و ماهی، نانوایی ها و تهیه ی مواد غذایی در روزهای پایانی سال و در آستانه ی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکیدشد.

 

🔸️ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین 🔻🔻🔻

 

هدف از اجرای این طرح و بازدیدهای صورت گرفته را ارتقای سلامت غذایی شهروندان بیان کرد و اظهار کرد: ادارات عضو کارگروه سلامت باید با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با خاطیان سلامت غذایی جامعه به صورت قانونی برخورد کنند.

 

وی در ادامه از استقرار  پزشکان متخصص در بخش های زنان، داخلی، رادیولوژی و سونوگرافی، اطفال، جراحی، بیهوشی وروان پزشکی در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان قصرشیرین خبرداد و گفت: با این اقدام بیماران از مراجعه به مرکز استان و یا شهرستان های همجوار در زمینه ی این تخصص ها بی نیاز شده است.

 

🔸️مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصر شیرین🔻🔻🔻🔻

 

علاوه بر استقرار پزشکان متخصص ۱۱ پزشک عمومی در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) ودیگرمراکز درمانی این شهرستان نیر به بیماران خدمات ارائه میدهند.

 

دکتر عمران آزادی افزود:باتوجه به نزدیکی تعطیلات نوروز وشروع ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی های لازم جهت آمادگی کامل مجموعه سلامت شهرستان در ارائه خدمت به عموم مردم انجام شده است.


کارگروه
کارگروه
کار گروه

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید