اخبار

اولین کارگروه بهداشت در فرمانداری شهرستان قصرشیرین در سال 89

اولین کارگروه بهداشت شهرستان قصرشیرین در سال 89 روز یکشنبه مورخ 9/3/89 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد . در این کارگروه که فرماندار ، معاونین فرماندار ، روسا و نمایندگان ادارات حضور داشتند آقای تیموری فرماندار قصرشیرین ضمن خوشامدگویی به حضار ، در خصوص آسیب پذیر بودن شهرستان در برابر بیماریهای مختلف با توجه به مرزی بودن منطقه ، وجود بازارچه های مرزی ، تردد مسافر و واردات و صادرات کالا ، شرایط نا مساعد جوی و... سخنانی را ایراد نمود . در ادامه در مورد مسائل و مشکلات بهداشتی مانند محل اقامت کارگران کوله بر بازارچه ، غرفه های توزیع مواد غذایی ، رفع شکستگی لوله های آب روستا ها ، رعایت بهداشت فردی کارگران متصدی عرضه و توزیع مواد غذایی ، توزیع مرغ زنده در شهر ، اتلاف سگهای ولگرد ، تعمیر خودرو حمل گوشت و ... هر کدام از اعضا مطالبی را عنوان داشتند .
آقای دکتر حیدر ویسی معاون بهداشتی شبکه از همکاری و زحمات کلیه ادارات در مورد آموزش و کنترل بیماری آنفلوآنزای نوع A در سال گذشته تقدیر و تشکر نموده و پیرو مصوبات جلسات گذشته کارگروه در مورد نصب هر چه سریعتر فیلتراسیون کارخانه تولید آسفالت و همکاری شهرداری در جلوگیری از توزیع مرغ زنده در سطح شهر و اتلاف سگهای ولگرد تذکراتی دادند .
آقای دکتر علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت نیز با گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد ، در مورد بازسازی خانه بهداشت روستای سید سعید گفت : که ساختمان جدید باید در محل جدیدی با همکاری اهالی روستا و سایر ادارات ساخته شود و هم اکنون خدمات در مرکز بهداشتی شماره 2 به روستائیان ارائه می شود .
دکتر کریمی از افتتاح مرکز فوریتهای پزشکی خسروی در آینده نزدیک ، اقدامات مرکز بهداشت در برنامه مراقبت و پیشگیری از مرگ و میر مادران باردار و نوزادان که از شاخص های مهم بهداشتی است ، نظارات مستمر بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی بر طبق دستورالعمل های موجود ، رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی و آمادگی همه جانبه شبکه بهداشت در برخورد با سوانح ، مشکلات و معضلات بهداشتی منطقه خبر داد .  
۲۳ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید