اخبار

نهمین کارگروه بهداشت در فرمانداری شهرستان قصرشیرین

نهمین  کارگروه بهداشت در فرمانداری شهرستان قصرشیرین

نهمین جلسه کارگروه بهداشت در روزیکشنبه مورخ 23/12/88 با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ،  نمایندگان ادارات مختلف ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، رئیس مرکز بهداشت ، کارشناس مسئول بهداشت محیط و روابط عمومی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان  در این جلسه آقای دکتر کریمی سرپرشت شبکه و آقای دکتر ویسی  رئیس مرکز بهداشت با جمع بندی مصوبات کارگروههای تشکیل شده در طی سال 88  ، از همکاری ادارات مختلف در برنامه های پیشگیری از شیوع آنفلوانزای نوع A  تشکر نمودند. همچنین در مورد بحران گردو غبار های شدید که در شهرستان ایجاد می شود  و مشکلاتی که برروی  سلامتی دارد خواستار تعطیلی ادارات در این روزها از سوی فرمانداری شده و پیشنهاد گردید که هر چه سریعتر دستگاه اندازه گیری و ثبت میزان آلودگی هوا توسط ادراه محیط زیست در شهر نصب گردد .

دکتر کریمی با اشاره به شعار سال 2010 سازمان بهداشت جهانی ( شهر نشینی و سلامت )  از برنامه ها و پروژه های سال 1388 شبکه بهداشت خبر داد و گفت : افتتاح مرکز MMT  - راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان -  اضافه شده یک دستگاه آمبولانس به فوریتها وجود دستگاه MICU واگذاری 2 واحد مسکونی به شبکه بهداشت از طرف خانم آقایی ( خیر شهرستان ) از مهمترین برنامه های سال 88 بوده و در ایام نوروز هم گشت نوروزی ، گشت سیار فوریتها ، برپایی کمپ پزشکی ، برنامه کشیک بیمارستان مراکز بهداشتی و ... را خواهیم داشت .

در پایان فرماندار عملکرد  کارگروه بهداشت را  در سال 88 خوب ارزیابی نموده و در آستانه سال جدید به آخرین پیگیریها و اقدامات بهداشتی  که باید از سوی ادارات مختلف به ویژه شهرداری جهت رفاه حال همشهریان و مسافران  انجام شود ،  اشاره کردند .

۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید