اخبار

جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان با دادگستری شهرستان قصرشیرین

جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان با دادگستری شهرستان قصرشیرین

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین جلسه هماهنگی شبکه بهداشت و درمان با رئیس دادگستری شهرستان قصرشیرین در روز چهارشنبه 19/12/88  در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد در این جلسه که با حضور رئیس دادگستری ، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان ، رئیس مرکز بهداشت ، مسئول امور عمومی ، کارشناسان  مسئول واحدهای بهداشت محیط و حرفه ای و روابط عمومی برگزار شد ابتدا آقای دکتر علی کریمی در مورد وضعیت بهداشتی شهر و کارگاهها و کارخانه های شهرستان سخنانی را ایراد کردند . سپس خانم فتاح پور کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای و آقای سید عادل محمودی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط با اشاره به  مشکلات موجود در شهر و زمان طولانی بررسی پرونده های تخلف بهداشتی خواستار  برخورد قانونی جدی تر و رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده ها شدند .

آقای نریمانی رئیس دادگستری شهرستان نیز اظهار داشتند که بحث مسائل بهداشتی یک بحث عمومی است و کوتاهی در این مسئله ضرر اجتماعی به همراه خواهد داشت و اغماض و چشم پوشی جایز نمی باشد وتا جایی که امکان داشته باشد بخصوص در مورد کارگاهها و کارخا نه های اطرا ف شهرستان قانون به اجرا درخواهد آمد .

در این جلسه مقرر گردید پرونده هایی که در رسیدگی به آنها تاخیر صورت گرفته ازطرف مرکز بهداشت  به دادگستری اطلاع داده  شود تا هر چه سریعتر مورد بررسی ورسیدگی قرار گیرد .

 

۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید