اخبار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین از راه اندازی بخش های دیالیز و سی سی یو (CCU) بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین از راه اندازی بخش های دیالیز و سی سی یو (CCU) بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

دکتر هدایت الله نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون راه اندازی بخش دیالیز مراحل آخر را می گذارند، تجهیزات آن فراهم شده و تنها یک دستگاه یو پی اس نیاز داریم که با تامین آن، بزودی یک تخت دیالیز برای ارایه خدمات به بیماران دیالیزی فعال می شود. 
وی تصریح کرد: هم اکنون هفت بیمار دیالیزی داریم که در هفته دو یا سه جلسه نیاز به دیالیز دارند و هم اکنون برای انجام دیالیز به مرکز استان و یا شهرستان اسلام آباد غرب سفر می کنند که این امر، هزینه های بسیاری بر دوش این افراد گذاشته است. 
دکتر نوری اظهار کرد: راه اندازی یک تخت دیالیز در بیمارستان ابوالفضل العباس جوابگوی بیماران منطقه است بنابراین مقدمات کار انجام شده و قرار است با کمک پزشک متخصص داخلی و یکی از پزشکان عمومی که دوره آموزشی دیالیز را می بیند، نیاز بیماران دیالیزی مرتفع شود. 
وی گفت: یکی دیگر از برنامه های شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین فراهم کردن امکانات بیمارستان برای ارایه خدمات به بیماران قلبی است در این راستا درخواست خرید یک دستگاه تروپونیک را به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارایه کرده ایم. 
به گفته نوری، در صورت تامین این دستگاه، با همکاری پزشک متخصص داخلی یکی از اتاق های بیمارستان برای ارایه خدمات به بیماران قلبی آماده می شود ضمن اینکه قرار است یک تخت سی سی یو در این بیمارستان برای مراجعین بخش قلب نیز آماده کنیم. 
وی با بیان اینکه برخی نیازهای اتاق سی سی یو از جمله مانیتور و دیگر لوازم مورد نیاز تامین شده، یادآور شد: با راه اندازی این بخش ها به طور قطع جوابگوی بیماران و نیاز شهرستان خواهیم بود ضمن اینکه می توانیم در آینده توسعه این بخش ها را دنیال کنیم. 
دکتر نوری افزود: هم اکنون بخش های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، زایشگاه، داروخانه و داخلی در این بیمارستان فعال است ضمن اینکه پزشکان متخصص داخلی و اطفال نیز در این مرکز درمانی حضور دارند. 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین خاطرنشان کرد: راه اندازی بخش های دیالیز و سی سی یو می تواند در توسعه بیمارستان و جذب نیرو برای این مرکز نیز تاثیر بسزایی داشته باشد./.

۲۷ تیر ۱۳۹۲ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید