اخبار

هیات پزشکان عراقی وارد قصرشیرین شد

'حسین پروین' فرماندار قصرشیرین روز شنبه در نشستی با هیاتی از پزشکان اقلیم کردستان در محل شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین افزود: در نشست هایی که با مسوولان منطقه گرمیان انجام شده، موافقت نامه هایی در حوزه بهداشت و درمان بین استانداران گرمیان و کرمانشاه صورت گرفته است.

  47887

وی اظهار کرد: هم اکنون ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه وجود دارد که استفاده از آن ها، همت طرف عراقی را می طلبد و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی استان آماده همه نوع همکاری است.

'حسن رمضان ناصر' رییس اداره بهداشت و درمان منطقه گرمیان عراق نیز در این جلسه گفت: هدف از این سفر عملیاتی کردن توافقات قبلی در بخش بهداشت و درمان در خصوص آموزش نیروی انسانی، بهره گیری از تجارب جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشت و درمان و استفاده از تجهیزات بیمارستانی می باشد.

وی، خواستار بسط و گسترش همکاری ها در زمینه تبادل تجربیات پزشکی و استفاده از تخصص و توانایی های پزشکان مجرب ایرانی در اقلیم کردستان عراق شد.

این هیات پزشکی برای انجام پیگیری های لازم برای عملی کردن توافقات با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان، عازم کرمانشاه شد./.

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۲۱:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید