اخبار

کارگروه بهداشت در فرمانداری شهرستان قصرشیرین

کارگروه بهداشت در فرمانداری شهرستان قصرشیرین
چهارمین کارگروه بهداشت در تاریخ 19/10/89 با حضور کلیه مدیران ادارات در فرمانداری شهرستان برگزار گردید . فرماندار قصرشیرین با اشاره به تردد زائران عتبات عالیات و کاروانهای راهیان نور خواستار همکاری کلیه ادارات در جهت ارائه خدمات بهتر و پیگیری جدی شهرداری در امر زیبا سازی شهر و نظارت مستمر واحدهای بهداشتی بر اماکن اقامتی شهرستان شد .
آقای سید عادل محمودی کارشناس مسئول واحد سلامت محیط با بررسی مصوبات جلسه سوم کارگروه و اقدامات انجام شده ، گزارشی نیز از مشکلات موجود سطح شهر ارائه داد . اتلاف سگهای ولگرد در شهر ، تعیین محل دفن زباله های شهری ، جمع آوری زباله های حاشیه جاده پرویز خان ، جلوگیری از عرضه مرغ زنده در شهر و ... از اقداماتی است که کلیه اعضا بر آن تاکید داشتند .
دکتر علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ادارات و همکاری صمیمانه آنان با شبکه بهداشت بیان داشتند عامل اصلی پیشرفت هر جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کردن رفتارهای بهداشتی در مردم است و از کلیه دستگاههای ذیربط خواست در این زمینه همکاری لازم را در امر آموزش آحاد مردم داشته باشند . ایشان در ادامه اظهار داشتند رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از شیوع آنفلو آنزای فصلی نقش اساسی را دارد و مرکز بهداشت در این زمینه اقدامات لازم را نیز انجام داده است .
 
۲۲ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید