اخبار

همزمان با هفته سلامت / بیماران قصرشیرین رایگان ویزیت شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: اجرای طرح ویزیت رایگان بیماران نیازمند این شهرستان، تا پایان وقت امروز انجام می شود و بیماران نیازمند شهری و روستایی می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی تعیین شده بصورت رایگان ویزیت شوند.

دکتر ˈعلی کریمیˈ با بیان اینکه برای اجرای این طرح دو مرکز بهداشتی درمانی در نظر گرفته شده و علاوه بر معاینه رایگان بیماران نیازمند بخصوص سالمندان، به آنها مشاوره رایگان نیز ارایه می دهند، از دیگر خدمات ارایه شده به مراجعان را برنامه های آموزشی، تست قند خون و آموزش تعذیه در دوران سالمندی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران نیازمند و سالمندان این شهرستان برای ویزیت رایگان به این مراکز درمانی مراجعه کرده و از سوی پزشکان مستقر معاینه شوند.

کریمی از دیگر برنامه های هفته سلامت را مشاوره رایگان و تست فشار خون، برگزاری اردوی آموزشی، نصب بنر و درج پیام های بهداشتی و سلامت و اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه ها و جراید محلی عنوان کرد.

۱۸ تا ۲۴ فروردین بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده که در این هفته برنامه های مختلفی از سوی شبکه بهداشت و درمان برای آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص سلامت و رعایت نکات بهداشتی در نظر گرفته شده است.

۱۹ فروردین ۱۳۹۲ ۱۸:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید