اخبار

دخالت در امور پزشکی در سالن های زیبایی تخلف است

دخالت در امور پزشکی در سالن های زیبایی تخلف است

رئیس بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اقداماتی که مصداق دخالت در امور پزشکی است در سالن های زیبایی بانوان کاملاً‌ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر کیومرث رحیمی در همایش نقش زنان در ارتقاء سلامت جامعه که روز دوشنبه  ششم بهمن ماه با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان و با حضور صنف آرایشگران و سالن های زیبایی بانوان برگزار شد گفت: خدماتی از قبیل تزریق ژل ، بوتاکس ، لیزرموهای زائد بدن ، الکترولیز موهای زائد، اولتراسونیک، میکروبلیدینگ، میکرونیدیلینگ، ماسک های ال ای دی و پرسینگ مصداق بازر دخالت در امور پزشکی است و آرایشگران مجاز به انجام این امور نیستند و طبق قانون با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این امور روشهایی کاملاً پزشکی هستند افزود: موارد بسیاری مشاهده شده است که با ارائه غلط این خدمات از سوی برخی از آرایشگران لطمات سنگین وجبران ناپذیری را بر سلامت بعضی از مردم وارد آورده است.

دکتر رحیمی خاطرنشان ساخت: از دیگر اقدامات اشتباه و غیرمجازی که در برخی از سالن های آرایشی بانوان انجام می گیرد استفاده از کالاهای آرایشی فاقد برچسب اصالت و سلامت است.

وی افزود : هیچ اطمینانی به سالم بودن کالاهای فاقد برچسب اصالت و سلامت وجود ندارد پس بهتر است در استفاده از لوازم مصرفی در این سالن ها دقت و توجه لازم اعمال شود.
۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید