اخبار

برگزاری روز پرستار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: بطور میانگین روزانه 400 نفر بیمار برای ادامه وضعیت درمان و بهبود شرایط جسمانی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) این شهرستان مراجعه می کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا خسرو کریمی روز دوشنبه در آیین تجلیل از پرستان کارکنان بخش های مختلف بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین افزود: تا سال گذشته بسیاری از بخش های این بیمارستان به دلیل نبود نیرو و امکانات غیرفعال بود ولی هم اکنون با جذب 9 پزشک متخصص در بخش های زنان، اطفال، داخلی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، سونوگرافی، اسپیرومتری، آزمایشگاه آندوسکوپی، درمانگاه تخصصی و اتاق عمل به بیمارن خدمات ارائه می شود.
وی اظهار کرد: بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین در سال 76با 96 تختخواب راه اندازی که با تلاش های صورت گرفته این میزان اکنون به 33 تخت افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: با توجه به مرزی بودن این شهرستان بیمارستان قصرشیرین با توجه به زیرساخت های بسیار مناسب و امکانات و تجهیزات بسیار مطلوب قابلیت توریسم درمانی و ارائه خدمات به بیماران کشور عراق را دارد.
کریمی در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: حرفه پرستاری بسیار مقدس است و به گفته معصومان مراقبت از بیمار برابر با همنیشینی با حضرت ابراهیم (ع) است.
امام جمعه قصرشیرین نیز در این آیین با تبریک میلاد مسعود حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: صبر حضرت زینب (ع) از ویژگی های بارز اخلاقی این بزرگ بانوی اسلام بود.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: این بانوی بزرگوار در اوج غم و مصیبت و از دست دادن بهترین اعضای خانواده اش به مراقبت و پرستاری از بیماران حادثه کربلا پرداخت.
وی بیان کرد: پرستاری حرفه ای بزرگ است که با جان و روح بیماران سر و کار دارند و باید افرادی که در این حرفه و مسئولیت خطیر تلاش می کنند صبر زینبی را پیشه کنند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: متانت و برخورد درست با بیمار باید سرلوحه کار پرستاران قرار گیرد.
در پایان این آیین از 22 پرستار و کارکنان بخش های مختلف بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین با اهدای هدایایی تجلیل شد.

بیمارستان 96 تختخوابی حضرت ابوالفضل (س) قصرشیرین سال 76 ساخته شده و دارای بخش های اطفال، اتاق عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، بخش زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیوگرافی، اورژانس، داروخانه، بخش سرپایی، بستری و تخت های CPR است.

 

1  

 
3


3 


4 


5

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۲۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید