اخبار

اولین جلسه شورای سلامت شهرستان قصرشیرین در سال 94

اولین جلسه شورای سلامت سال 94با حضور معاونت سیاسی اجتماعی  فرماندار جناب آقای نازپرورده،دکتر سید خسرو کریمی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دکتر جمشیدی رییس مرکز بهداشت ،مسئولین واحدهای ستاد ی مرکز بهداشت وروسای ادارات شهرستان برگزار گردید .

6

نعمت الله نازپرورده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت قصرشیرین افزود: با توجه به اینکه برخی نقاط روستایی این شهرستان مستعد پرورش پشه ناقل بیماری سالک است کارگروهی برای از بین بردن نقاط حادثه خیز تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: فعالیت این کارگروه تا ریشه کن شدن کامل بیماری سالک در شهرستان ادامه دارد.

4

نازپرورده در ادامه گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین با داشتن دو مرز رسمی و بین المللی پیشانی نظام در غرب کشور است لذا باید موارد بهداشتی آن با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

وی با تاکید بر بازرسی های بهداشتی در مرزهای خسروی و پرویزخان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد زیاد در این مرزها و همچنین همجواری با کشور عراق باید اجرای نکات بهداشتی با اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به کوچ عشایر از منطقه و وجود سگ های ولگرد باقیمانده از عشایر اتلاف این حیوانات ناقل بیماری باید به صورت مناسب انجام شود.

5

تشدید بازرسی های بهداشتی از محل پارکینگ کامیون ها در مرزها، نظارت بهداشتی بر سرسراهای ورزشی، نظارت بر محل جمع آوری و معدوم سازی زباله های شهرداری، کنترل بر توزیع گوشت در شهرستان و لایروبی کانال های آب، نظارت بر فعالیت دستفروشان سطح شهر از دیگر مواردی بود که وی در این جلسه به آنها تاکید کرد.

در ادامه نیز دکتر کریمی سرپرست شبکه و دکتر جمشیدی رئیس مرکز بهداشت ، نقش سایر ادارات را در خصوص حل مشکلات ومعضلات بهداشتی خصوصا بیماری سالک را موثر دانستندو خواستار همکاری بیشتر ادارات شدند.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید